TO NEJLEPŠÍ Z EMAIL MARKETING 
ONLINE SUMMITU 2016

+ BONUSOVÉ MATERIÁLY

  • Videozáznam všech přednášek

  • PDF výběr těch největších AHA momentů ze summitu

  • MP3 ke stažení

  • Prezentace jednotlivých spíkrů

  • Bonusy a checklisty k vybraným přednáškám

ZÁZNAM VČETNĚ BONUSŮ JE MOŽNO  ZA ZVÝHODNĚNOU CENU ZAKOUPIT JIŽ JEN:

 Z KAŽDÉ PŘEDNÁŠKY:  VIDEO + MP3 + PREZENTACE KE STAŽENÍ

PRÁVNÍ MINIMUM

PRÁVNÍ MINIMUM PRO EMAIL MARKETING V POHODĚ: JAK NEPOSÍLAT SPAM

Markéta Kořínková, Petr Bříza – Bříza a Trubač

Pochopíte, co je a není spam z pohledu české legislativy a jak postupovat, abyste spam neposílali. Ukážeme si, jak legálně budovat databázi i jakým technikám se vyvarovat. Nahlédneme pod pokličku Úřadu pro ochranu osobních údajů a ukážeme si, jak se jednoduše zaregistrovat.

  • Než začnete budovat databázi...
  • Jak legálně databázi budovat: kdy potřebujete informovaný souhlas?
  • Co je obchodní sdělení?
  • Jak neposílat spam?
  • BONUS: Checklist – Základní právní kroky, které musíte udělat, aby byl váš mailing v suchu.

  • BONUS: Video návod – Registrace na Úřad pro ochranu osobních údajů krok za krokem.

BUDOVÁNÍ DATABÁZE

PROČ BUDOVAT DATABÁZI A JAKÉ JSOU NEJEFEKTIVNĚJŠÍ CESTY?

Katka Fišerová

Pokud nebudujete kvalitní databázi a nezískáváte kontakty, přicházíte o potenciální zákazníky, přicházíte o objednávky, přicházíte jednoduše o peníze. Zajímá vás, které techniky jsou pro generování leadů ty nejvýkonnější a které jsou spíš ztrátou času? Jakým nejčastějším chybám se při budování databáze máte raději vyvarovat? 

BONUS: PDF – 39 tipů, jak naboostovat vaši databázi.

JE FACEBOOK ZLATOU NEVYTĚŽENOU ŽÍLOU KONTAKTŮ?

Tomáš Mužík, Social Sprinters

Na Facebooku je v Česku 4,5 milionu uživatelů. V mé přednášce zjistíte, jak najít a poznat ty, kteří u vás v budoucnu nakoupí, a přeměnit je ještě dnes na kontakty ve vaší databázi. Podíváme se na způsoby, kterými lze databázi díky Facebooku budovat. Posvítíme si na soutěže, dotazníky i testy a výsledky si ukážeme pěkně v praxi.

BONUS: elektronická kniha – Lajk nelajk – nejkratší cestou od lajku k penězům.

PŘÍPADOVÁ STUDIE: DATABÁZE 10 000 KONTAKTŮ DÍKY FACEBOOK REKLAMĚ

Pavel Říha

Jaké by to bylo získat neomezený zdroj návštěvnosti? Oslovit i statisíce lidí, vybudovat 10 000+ emailovou databázi a peníze vložené do reklamy okamžitě získat zpět? V případové studii vám Pavel Říha představí svou tajnou strategii, jak využít FB reklamu k vytvoření emailové databáze, aby vás to ve výsledku nestálo nic a ještě jste během pár dnů vydělali 140 % investice do reklamy zpět.

JAK SE VYHNOUT SPAMU

JAK SE MĚŘÍ DORUČITELNOST

Lukáš Pour, LUKAPO s. r. o.

Jak se měří doručitelnost? Co jsou hard bounce a soft bounce jako známky nedoručení a co je způsobuje?

100% DORUČITELNOST A ZDRAVÝ SELSKÝ ROZUM

Katka Fišerová

Možná budete šokováni, co vše má vliv na doručitelnost vašich kampaní. Podíváme se, jak se doručitelnost sleduje a jak ji můžete ovlivnit sami: kvalitou databáze, obsahem kampaní, technickým nastavením a především zdravým selským rozumem.

  • Checklist: Maximum, které můžete udělat pro maximální doručitelnost

CO JE KLÍČOVÉ PRO SPOLEHLIVOU DORUČITELNOST DO SEZNAM.CZ EMAILU?

David Finger, Seznam.cz 

Pro spolehlivou doručitelnost do Seznamu je nutné být dobře technicky připraven a splňovat určitá kritéria. To však samo o sobě nestačí. Tím hlavním, kdo ovlivňuje doručitelnost, jsou totiž sami uživatelé. Vedle všech technických aspektů je nutné dodržovat především určité etické zásady a nad jednotlivými rozesílkami přemýšlet.

Odhalím vám, jak posuzujeme kampaně my. Doručit email k nám ještě neznamená jeho zobrazení v hlavním inboxu příjemce. V průměru 60 % pošty skončí ve složce Hromadné. Jak nad tím v Seznamu přemýšlíme, se dozvíte v rámci mého bloku. 

  • DOPLŇUJÍCÍ MATERIÁL: Kodex Email.cz

  • DOPLŇUJÍCÍ MATERIÁL: Pokyny k implementaci FBL

COPYWRITING V EMAILINGU

EFEKTIVNÍ KAMPANĚ, KTERÉ PRODÁVAJÍ

JAK NAPSAT EMAIL, KTERÝ PRODÁVÁ

Martin Kalina, Znulynasto.cz

Ve svém vstupu na příkladu z praxe ukáže, jak drobnou úpravou při sběru emailů zvýšil ziskovost svojí databáze o více než 50 procent, a současně ukáže ty nejlepší postupy, jak napsat email, který prodává.

PŘÍBĚH JAKO Z HOLLYWOODU

David Kirš

Jak se pojí vyprávění příběhů s posíláním emailů? Lze vytvořit takovou email komunikaci, která má prvky vyprávění a prodej se skrz něj děje jaksi přirozeně a nenásilně? V mém vstupu se podíváme na oblast obsahu emailů, slov, příběhů a jak to udělat, aby lidé četli a sledovali vaše emaily, byli více vtaženi do děje a cítili touhu číst a ne se odhlašovat.

BONUS: PDF – 52 tipů pro obsah emailů na celý rok

CESTA ZÁKAZNÍKA

BUDOVÁNÍ VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM – ZÁKLAD KAŽDÉHO BUSINESSU

Petr Cikán, Acomware.cz

Analýza zákaznické databáze a správně nastavená segmentace jsou základem v tvorbě kvalitního vztahu se zákazníkem. Přednáška bude obsahovat ukázky emailových programů a strategií, které kopírují životní cyklus zákazníka. Email marketing je kanál s nejvyšší návratností investic. Naučte se ho využít na maximum.

PERSONALIZACE, AUTOMATIZACE

EMAILY NA ZÁKLADĚ CHOVÁNÍ NÁVŠTĚVNÍKA NA WEBU

Jakub Černý, Persoo

Možná už vás napadlo, že největšího efektu dosáhnete, když byste psali každému zákazníkovi email na míru. Jak to realizovat? Buď můžete najmout tisíc Indů, aby napsali statisícům vašich zákazníků, anebo můžete využít něco spolehlivějšího, levnějšího, měřitelného, což jsou automatizované emailové scénáře.

Informace o chování návštěvníků na webu budete sbírat do návštěvnických profilů (pro co si návštěvník přišel, co prohlížel, co již koupil, RFM metriky, jakou cenovou hladinu či značku preferuje, ...) a díky znalosti zákazníka pak můžete posílat emaily správným lidem, ve správný čas, a dokonce i s tou správnou nabídkou. Nechme na systému, aby vybral ty produkty, které mají u daného zákazníka největší šanci na úspěch.

Řekneme si, na co si při implementaci dávat pozor (např. jeden člověk může používat více zařízení a prohlížečů), a také si ukážeme konkrétní případové studie. Zkrátka pár reálných čísel od reálných českých eshopů.

NOVÉ TRENDY V EMAIL MARKETINGU

KAM SMĚŘUJE POZORNOST EMAIL MARKETINGU?

David Kirš

Jaké jsou aktuální trendy a co si žádá doba? Automatizace, personalizace, responzivita a segmentace… samá cizí slova. A co jinak – individuální komunikace jeden na jednoho, správný obsah ve správný čas, příběhy vyprávěné pohybem s maximální jednoduchostí…

11 OSOBNOSTÍ  EMAIL MARKETINGU

VYBRALO TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ ZE SVÉHO OBORU

DO PŘEDNÁŠKY A BONUSOVÝCH MATERIÁLŮ

Katka Fišerová, projektová manažerka SmartEmailing

Téma email marketingu stále vyvolávalo mnoho otázek, mylných dojmů i emocí. Je email marketing mrtev? Nebo je to naopak skrytá příležitost?

SmartEmailing je na trhu už řadu let a obsluhuje tisíce klientů. Otázky však od klientů slýcháme pořád ty stejné. Jako by v některých oblastech zůstával zakopaný pes. A proto jsme se rozhodli uskutečnit tento odvážný krok – vyzvat ke spolupráci experty z dílčích oblastí email marketingu a uspořádat historicky první Email Marketing Online Summit 2016.

10 statečných naše pozvání přijalo a stalo se našimi spíkry. Pustili se do práce. Hledali, co nejdůležitějšího ze své oblasti vám předat. Jaké jsou ty nejlepší praktiky?

Celý týden byly vysílací večery zaměřeny na jedno jediné téma: Email marketing a jak v něm uspět, jak ho vidět a chápat jeho specifika a přínos. Abyste se mohli k summitu kdykoli vracet a nově získané informace co nejsnadněji přenést do praxe, vytvořili jsme záznam doplněný o MP3 ke stažení a PDF souhrn těch největších AHA momentů. Některé přednášky spíkři doplnili bonusovými materiály. Všechny tyto materiály najdete připravené v členské sekci, tedy pokud se rozhodnete si naši několikatýdenní práci v přehledném a lehce stravitelném balíčku zakoupit. 

K OBJEDNÁVCE

NYNÍ BONUSY ZDARMA

PDF sumář těch největších AHA momentů ze všech přednášek doplněný o bonusové materiály od samotných spíkrů nastartuje vylepšení vašeho email marketingu ve všech jeho oblastech!

+ materiály:

  • BONUS: Checklist – Základní právní kroky, které musíte udělat, aby byl váš mailing v suchu.

  • BONUS: Video návod – Registrace na Úřad pro ochranu osobních údajů krok za krokem.

  • DOPLŇUJÍCÍ MATERIÁL: Kodex Email.cz.

  • DOPLŇUJÍCÍ MATERIÁL: Pokyny k implementaci FBL.

BONUS: PDF – 39 tipů, jak naboostovat vaši databázi.

BONUS: Elektronická kniha – Lajk nelajk – nejkratší cestou od lajku k penězům.

CENA ZÁZNAMU

Email Marketing Online Summit 2016 byl akcí, která neměla v České republice doposud obdoby. Dal dohromady experty obsahového info marketingu a klasické řečníky z předních českých agentur tak, aby program obsáhl všechna nejdůležitější témata email marketingu.

Hodnotu záznamu ze summitu proto není tak snadné určit. Cena za obyčejnou jednodenní konferenci s tématem online marketingu se pohybuje v relacích od 2 500 do 10 000 Kč, a to k nim většinou nezískáte záznam. My jsme přímý přenos dali zdarma. K záznamu jsme přidali bonusy, které vám budou inspirací a povedou vás. Hodnota takových bonusů včetně sumáře je nevyčíslitelná. Na přípravě se podílelo 19 lidí.   

Chceme ale, aby byl záznam summitu maximálně dostupný, a to každému podnikateli, firmě i agentuře, a proto jsme se rozhodli poskytnout ho za symbolickou cenu:

1 890 Kč bez DPH

(2 287 Kč včetně DPH)

100% GARANCE SPOKOJENOSTI

Nic neriskujete, protože tak jako na každý náš produkt i na záznam z Email Marketing Online Summitu 2016 se vztahuje 100% garance vrácení peněz. Po získání přístupů máte 14 dní, abyste zjistili, jestli vám forma záznamu vyhovuje. 

ZÁZNAM VČETNĚ BONUSŮ JE MOŽNO
ZA TUTO CENU ZAKOUPIT JIŽ JEN:

„Email marketing funguje, když se mu věnujete.“

Pokud máte k Email Marketing Online Summitu 2016 jakékoliv otázky, klidně napište na summit@emailmarketing.cz nebo zavolejte na 511 119 736. Markétka Danišová – manažerka pro naše šťastné zákazníky – vám ráda na vše odpoví. 

PARTNEŘI SUMMITU

GENERÁLNÍ PARTNER