
KOMPLETNÍ ZÁZNAM
EMAIL MARKETING ONLINE SUMMITU 2018
+ BONUSY
VIDEO, MP3, PŘEPIS, AKČNÍ KROKY
KE KAŽDÉ PŘEDNÁŠCE
Máte pocit, že ať děláte, co děláte, e-mailing vám nefunguje podle vašich představ? Děláte to nejlepší, co dokážete a o čem víte, ale pořád to není ono? Místo dobré rady a vyhlídek na lepší budoucnost přišlo GDPR a vy máte pocit, že vám všichni hází klacky pod nohy? Sledujete klesající open rate a uvažujete, jestli není nejvyšší čas to všechno zabalit nebo si třeba najmout agenturu?
E-mailing je a stále bude jedním z nejefektivnějších kanálů marketingového mixu. Minimální open rate, pokud děláte e-mail správně, je 30 %. Obraty, které generuje, pokrývají průměrným eshopům 30 % z celkového obratu, online podnikatelům i k 80 %. Vám může přinášet totéž.
Řešení je jednodušší, než se může zdát. Vydržte.


Kateřina Fišerová
projektová manažerka SmartEmailing
a hlavní organizátorka E-mail Marketing Online Summitu
Osobně jsem vybrala 8 řečníků pro letošní Email Marketing Online Summit tak, abych vám zprostředkovala zkušenosti těch nejlepších v České republice. Těch, kteří denně pomáhají firmám a podnikatelům jako jste vy i nadnárodním korporacím. Společně jsme vybrali 4 aktuální témata a sestavili obsah dílčích diskuzí tak, aby vás každým z témat dokonale provedli a ukázali vám další kroky, a to prakticky.
Ke každé přednášce jsme vymysleli takové bonusy, které vám pomohou získané informace dostat do praxe. To dělá z letošního Email Marketing Online Summitu 2018 jedinečnou a neopakovatelnou příležitost pro každého, komu na výkonu jeho e-mailů skutečně záleží.
4 AKTUÁLNÍ KLÍČOVÁ TÉMATA
EFEKTIVNÍHO E-MAIL MARKETINGU
GDPR LAST MINUTE
Od tolik obávaného a tolik aktuálně skloňovaného nástupu GDPR nás aktuálně dělí pár dní. (V době vysílání už jen 3 dny.) Máte hotovo, ale nejste si 100% jistí? Zaspali jste s přípravami? Čerstvě jste se smířili s tím, že je to skutečnost a opravdu musíte něco udělat? Začínáte panikařit a nevíte kam nebo z čeho skočit? Zůstaňte v klidu. Na paniku totiž už opravdu není čas. Co se dá za 3 dny stihnout?
Podíváme se na: základní povinnosti správců, práva subjektů údajů a rozebereme si, jak bude vypadat e-mail marketing po GDPR. Jak získat souhlas zpětně? Kdy ho nepotřebujete? Jak má vypadat double opt-in a proč ho používat?
TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:
Právo duševního vlastnictví a právo informačních technologií byla Josefova doména už při studiích, kdy započal navštěvovat odborné konference a účastnit se vědeckých soutěží. Po absolvování Právnické fakulty Masarykovy univerzity s diplomovou prací na téma „Licencování autorských práv a práv souvisejících online“ nastoupil do advokátní kanceláře ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s. r. o., kde si rozšířil specializaci na kybernetickou bezpečnost a právo na ochranu osobních údajů, kterou od letošního roku praktikuje v týmu kanceláře KROUPAHELÁN, kde doplňuje svoje zkušenosti z implementace GDPR v různých sektorech. Web: www.kroupahelan.cz
Tomáš je jednatelem společnosti Excello a přední expert na český boj se spammery. Služba VirusFree, kterou mimo jiné provozuje, je druhým největším příjemcem e-mailů v ČR a 3. největším na Slovensku. Aktuálně pomáhá velkým firmám a bankám s implementací GDPR po IT stránce. Web: www.virusfree.cz
BONUSOVÉ MATERIÁLY:
BONUS: Vzor zásad zpracování osobních údajů
Stránka ochrana osobních údajů případně zásady zpracování osobních údajů by neměla chybět na žádné webové stránce. Máte ji? Přinášíme vám vzor, který můžete jen doplnit a použít.
Hodnota: 888 Kč
Vaše cena: zdarma jako bonus

BONUS: Vzor webových formulářů
Jak správně upravit webové formuláře? Kolik zaškrtávátek použít a jak u nich splnit informační povinnost? Ukážeme vám v našem vzoru.
Hodnota: 333 Kč
Vaše cena: zdarma jako bonus

BONUS: Vzor prodejního formuláře
Jak správně upravit prodejní formuláře? Kolik zaškrtávátek použít a jak u nich splnit informační povinnost? Ukážeme vám v našem vzoru.
Hodnota: 333 Kč
Vaše cena: zdarma jako bonus

BONUS: Vzory e-mailů s informační povinností a získání správného souhlasu
Jak napsat e-mail se splněním informační povinnosti a jak si říci o správný souhlas, pokud jej sice máte, ale nedokážete správně doložit? Dáme vám vzor jako inspiraci a ukážeme vám, jak nad těmito kampaněmi přemýšlet.
Hodnota: 222 Kč
Vaše cena: zdarma jako bonus

BONUS: Vzor double opt-in kampaně
Jak má vypadat double opt-inová kampaň a co v ní má být napsáno? Dáme vám vzor jako inspiraci a ukážeme vám, jak nad ní přemýšlet.
Hodnota: 111 Kč
Vaše cena: zdarma jako bonus

BUDOUCNOST E-MAIL MARKETINGU? PERSONALIZOVANÁ AUTOMATIZACE
Konec kobercovým náletům! (Posílání letákových nabídek všem.) Budoucnost marketingu je oslovení zákazníka ve správný čas, se správnou informací a správným prostředkem. Tím nejlepším prostředkem je stále e-mail, ale pozor - personalizovaný a automatizovaný. Jak může využít personalizace a automatizace malá a střední firma? Jak ji prakticky využívají firmy velké? Přijďte se inspirovat reálnými daty a výsledky.
TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:
Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 13 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a v roce 2008 založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem digital marketingu v agentuře WUNDERMAN. Web: www.wunderman.cz
Dušan Souček je online podnikatel a stratég. Navrhuje online marketing pro velké i malé projekty z oblasti e-learningu. Baví ho vymýšlet strategie a dívat se na podnikání a marketing očima zákazníka a podnikatele zároveň. Je autorem online kurzu Online Stratég o marketingových strategiích a spoluautorem online kurzu Viděl Přišel Nakoupil, který učí lidi správně komunikovat a prodávat na svoji cílovou skupinu. V současné době tvoří marketingové strategie pro projekt Copykiller a spravuje affiliate síť projektů Easy Lingo a Online Jazyky. Web: www.onlinestrateg.cz
BONUSOVÉ MATERIÁLY:
BONUS: Jak začít s personalizací krok za krokem
Personalizace není jen oslovení v e-mailu. Jak s ní smysluplně začít a nepálit čas zjistíte v bonusovém materiálu od Dušana Součka a Vladimíra Rejlka.
Hodnota: 888 Kč
Vaše cena: zdarma jako bonus

E-MAIL JAKO NÁSTROJ SKVĚLÉ ZÁKAZNICKÉ PÉČE
E-mail je skvělým nástrojem a současně nejpoužívanějším kanálem zákaznické podpory. Kvalitní zákaznická péče je klíčem k opakovaným nákupům, spokojenosti, štěstí zákazníka i prodávajícího. Jak rozjet či vylepšit zákaznický servis v jednoduchých krocích nám ve vysílání prozradí ti nejpovolanější. Jaký je rozdíl mezi firmami, ke kterým se zákazníci rádi vracejí a těmi ostatními?
TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:
Mário je expertem na zakáznickou péči. Má vizi zlepšit zákaznickou péči alespoň u 1000 eshopů v ČR a na Slovensku. Do té doby nepřestane. Je tvůrcem a dále provozuje aplikace Affilbox a Supportbox, který dokáže zefektivnit zákaznickou péči. Je autorem knihy o affiliate marketingu. 30.5.2018 připravuje 3. ročník oblíbené akce věnované zákaznické péči SupportDay. Web: www.supportbox.cz
Martin je hlavním kormidelníkem lodi, nosič vody a UX maniak Raynetu - oblíbeného českého CRM s vyhlášenou zákaznickou podporou MAMAZU (Maruška-Magda-Zuzka). Raynet se stává synonymem a vzorem skvělé zákaznické péče poskytované s lehkostí. Martin vystupuje na konferencích a je showmanem, jehož přirozenost vás snadno dostane. Web: www.raynet.cz
BONUSOVÉ MATERIÁLY:

BONUS: 13 tipů jak potěšit zákazníka
Co je to WOW efekt a jak udržet zákazníky v nadšení z vašich služeb? Martin Bazala a Mário Roženský si pro vás připravili 13 praktických tipů, které můžete zapojit do své zákaznické péče ještě dnes.
Hodnota: 888 Kč
Vaše cena: zdarma jako bonus
ONLINE AUDIT:
JAKÝ JE SKUTEČNÝ STAV VAŠEHO E-MAILINGU
E-mail je stále nejmocnějším a nejefektivnějším kanálem marketingového mixu. Ovšem, dělá-li se správně. Jak zjistit, co je to opravdu správně? Vypracování auditu e-mail marketingu od odborníků a renomovaných agentur stojí řádově několik desítek tisíc korun. S námi nakouknete pod pokličku zdarma. V rámci vysílání vás provedeme jednotlivými oblastmi, které je v e-mailingu třeba sledovat. Po skončení vysílání budete mít rozhodně jasno.
TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:
Pavel je šéfem e-mail marketingového odd. Etnetera Activate už 5. rokem, předtím působil 11 let v Etneteře na pozici technického ředitele. Jeho specializací je technické nastavení kampaní, e-mailing postavený na datech a především doručitelnost. Pokud byste s Pavlem pracovali, jistě byste ocenili jeho smysl pro detail. Neunikne mu špatně nastavená segmentace, oslovení ani chybějící čárka. Web: www.activate.cz
Jakub se věnuje online marketingu od roku 2008. Začínal jako specialista SEO a obsahové strategie, ale po velmi velmi krátké době zcela propadl vášni k e-mail marketingu. Dnes pomáhá malým, středním i velkým firmám. Jakuba můžete znát také jako zakladatele a organizátora Internet Marketing Srazů v Ostravě. Web: www.jakubcizmar.cz
BONUSOVÉ MATERIÁLY:
BONUS: Checklist pro audit e-mail marketingu
Pusťte si záznam ještě jednou, vezměte si k ruce tužku a odškrtávejte si, jak na tom jste. Audit e-mailu je běžně pěkně drahá záležitost. Vy budete vědět na čem jste téměř okamžitě, a to včetně návodu, jak chyby opravit.
Hodnota: 888 Kč
Vaše cena: zdarma jako bonus

BONUS: 20 kroků k A/B testování
Jakub Čižmař pro vás připravil 20 kroků jak začít s A/B testováním. Nemrhejte svým časem tam, kde bude efekt nulový a raději si pohrajte s proměnnými, které mají skutečný dopad.
Hodnota: 888 Kč
Vaše cena: zdarma jako bonus


Přidejte se k nim i Vy.
CENA
Cenu balíčku jsme stanovili na 4990 Kč bez DPH. Nevíme, kolik investujete do e-mail marketingu nyní a jak vám vydělává. Víme ale, že s využitím informací obsažených ve vysílání, vám rozhodně vydělá mnohonásobně více než je cena celého summitu.
CENA

100% GARANCE SPOKOJENOSTI
Nic neriskujete, protože tak jako na každý náš produkt i na záznam z E-mail Marketing Online Summitu 2018 se vztahuje 100% garance vrácení peněz. Po získání přístupů máte 14 dní, abyste zjistili, jestli vám forma záznamu vyhovuje.
REKAPITULACE
V ceně balíčku Email Marketing Online Summitu 2018 získáte doživotní přístup do členské sekce, ve které najdete:
- Záznam vysílání 21.5. - GDPR last minute
- Záznam vysílání 22.5. - Budoucnost e-mail marketingu? Personalizovaná automatizace
- Záznam vysílání 23.5. - E-mail v zákaznické péči
- Záznam vysílání 24.5. - Audit e-mail marketingu
Ke každému záznamu bude k dispozici také audio verze ke stažení, přepis a následující bonusy:
BONUSY:

Vzor zásad zpracování a ochrany osobních údajů

Vzory prodejních formulářů

Vzory webových formulářů pro sběr kontaktů z webu

Vzor double opt-in e-mailu

Vzory e-mailů se splněním informační povinnosti a přesouhlasením

Jak začít s personalizací krok za krokem

13 inspirací na WOW efekt pro zákazníky

A/B testování a jak s nim začít krok za krokem

Checklist pro audit e-mail marketingu
DĚKUJEME PARTNERŮM AKCE: