Lucie Koubek, Dušan Souček a Copykiller doporučují:

E-MAIL MARKETING
ONLINE SUMMIT 2018

I přes příchod GDPR patří e-mail marketing k nejúčinnějším kanálům marketingového mixu. Přijďte se o tom přesvědčit a načerpejte best practices a novinky roku 2018 pro své podnikání.

online 21. - 24. 5. 2018, od 19:30

CHCI SE PŘIHLÁSIT
Know-how ze summitu čerpá zdarma již 0 firem a podnikatelů.

Už před 10 lety se říkalo, že e-mail nefunguje a bude brzy mrtev. To samé občas slyším i dnes. Úsměvné je, že většina firem dělá e-mailing na stejné úrovni jako před 10 lety, pokud už tedy něco jako e-mail marketing dělá. Nechci, aby to byl i Váš případ. 

Přijměte, prosím, mé pozvání na již 3. E-mail Marketing Online Summit 2018, kde můžete načerpat aktuální informace, trendy a především best practices založené na datech od předních expertů z České republiky. 

Vysílání bude probíhat vždy od 21. - 24. 5. 2018 od 19:30. Pokud si na něj uděláte čas, bude pro vás zdarma. Pokud budete mít zájem o záznam, abyste se mohli k vysílání kdykoli později vrátit, můžete si zakoupit záznamy všech vysílání společně s praktickými checklisty a bonusy od řečníků. Nyní jsou tyto záznamy v předprodeji za sníženou cenu 1990 Kč bez DPH. Po skončení summitu bude cena záznamu z celého týdne 4990 Kč bez DPH. Záznam se dá v předprodeji pořídit zde >>

Pro letošní ročník jsme vybrali 4 témata, která považujeme v roce 2018 za klíčová.
Jsou to:

  • Nařízení EU o ochraně osobních údajů GDPR
  • Budoucnost e-mail marketingu? Personalizovaná automatizace.
  • E-mail v zákaznické péči a zákaznická péče v e-mailu
  • Audit e-mail marketingu online

Kateřina FIŠEROVÁ 
Hlavní organizátorka EMOS 2018 a manažerka SmartEmailingu

Zdarma

8 řečníků

4 večery

Best practices

Prostor na otázky

Kdo letos vystoupí?

Program:

1. VEČER

PONDĚLÍ
21.5.

GDPR LAST MINUTE
3 DNY DO STARTU

Od tolik obávaného a tolik aktuálně skloňovaného nástupu GDPR nás aktuálně dělí pár dní. (V době vysílání už jen 3 dny.) Máte hotovo, ale nejste si 100% jistí? Zaspali jste s přípravami? Čerstvě jste se smířili s tím, že je to skutečnost a opravdu musíte něco udělat?  Začínáte panikařit a nevíte kam nebo z čeho skočit? Zůstaňte v klidu. Na paniku totiž už opravdu není čas. Co se dá za 3 dny stihnout?

Podíváme se na: základní povinnosti správců, práva subjektů údajů a rozebereme si, jak bude vypadat e-mail marketing po GDPR. Jak získat souhlas zpětně? Kdy ho nepotřebujete? Jak má vypadat double opt-in a proč ho používat? 

TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:

Josef BÁTRLA
Josef BÁTRLA
KROUPAHELAN

Právo duševního vlastnictví a právo informačních technologií byla Josefova doména už při studiích, kdy započal navštěvovat odborné konference a účastnit se vědeckých soutěží. Po absolvování Právnické fakulty Masarykovy univerzity s diplomovou prací na téma „Licencování autorských práv a práv souvisejících online“ nastoupil do advokátní kanceláře ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s. r. o., kde si rozšířil specializaci na kybernetickou bezpečnost a právo na ochranu osobních údajů, kterou od letošního roku praktikuje v týmu kanceláře KROUPAHELÁN, kde doplňuje svoje zkušenosti z implementace GDPR v různých sektorech.

Tomáš CHARVÁT
Tomáš CHARVÁT
VirusFree

Tomáš je jednatelem společnosti Excello a přední expert na český boj se spammery. Služba VirusFree, kterou mimo jiné provozuje, je druhým největším příjemcem e-mailů v ČR a 3. největším na Slovensku. Aktuálně pomáhá velkým firmám a bankám s implementací GDPR po IT stránce.

CHCI SE PŘIHLÁSIT

2. VEČER

ÚTERÝ
22.5.

BUDOUCNOST E-MAIL MARKETINGU? PERSONALIZOVANÁ AUTOMATIZACE.

Konec kobercovým náletům! (Posílání letákových nabídek všem.) Budoucnost marketingu je oslovení zákazníka ve správný čas, se správnou informací a správným prostředkem. Tím nejlepším prostředkem je stále e-mail, ale pozor - personalizovaný a automatizovaný. Jak může využít personalizace a automatizace malá a střední firma? Jak ji prakticky využívají firmy velké? Přijďte se inspirovat reálnými daty a výsledky.

TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:

Vladimír REJLEK
Vladimír REJLEK
Wunderman

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 13 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a v roce 2008 založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem digital marketingu v agentuře WUNDERMAN.

Dušan SOUČEK
Dušan SOUČEK
Online stratég

Dušan Souček je online podnikatel a stratég. Navrhuje online marketing pro velké i malé projekty z oblasti e-learningu. Baví ho vymýšlet strategie a dívat se na podnikání a marketing očima zákazníka a podnikatele zároveň. Je autorem online kurzu Online Stratég o marketingových strategiích a spoluautorem online kurzu Viděl Přišel Nakoupil, který učí lidi správně komunikovat a prodávat na svoji cílovou skupinu. V současné době tvoří marketingové strategie pro projekt Copykiller a spravuje affiliate síť projektů Easy Lingo a Online Jazyky.

CHCI SE PŘIHLÁSIT

3. VEČER

STŘEDA
23.5.

E-MAIL JAKO NÁSTROJ SKVĚLÉ ZÁKAZNICKÉ PÉČE

E-mail je skvělým nástrojem a současně nejpoužívanějším kanálem zákaznické podpory. Kvalitní zákaznická péče je klíčem k opakovaným nákupům, spokojenosti, štěstí zákazníka i prodávajícího. Jak rozjet či vylepšit zákaznický servis v jednoduchých krocích nám ve vysílání prozradí ti nejpovolanější. Jaký je rozdíl mezi firmami, ke kterým se zákazníci rádi vracejí a těmi ostatními? 

TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:

Mário ROŽENSKÝ
Mário ROŽENSKÝ
Supportbox

Mário je expertem na zakáznickou péči. Má vizi zlepšit zákaznickou péči alespoň u 1000 eshopů v ČR a na Slovensku. Do té doby nepřestane. Je tvůrcem a dále provozuje aplikace Affilbox a Supportbox, který dokáže zefektivnit zákaznickou péči. Je autorem knihy o affiliate marketingu. 30.5.2018 připravuje 3. ročník oblíbené akce věnované zákaznické péči SupportDay.

Martin BAZALA
Martin BAZALA
Raynet

Martin je hlavním kormidelníkem lodi, nosič vody a UX maniak Raynetu - oblíbeného českého CRM s vyhlášenou zákaznickou podporou MAMAZU (Maruška-Magda-Zuzka). Raynet se stává synonymem a vzorem skvělé zákaznické péče poskytované s lehkostí. Martin vystupuje na konferencích a je showmanem, jehož přirozenost vás snadno dostane.

CHCI SE PŘIHLÁSIT

4. VEČER

ČTVRTEK
24.5.

VY DĚLÁTE E-MAILY? A MOHL BYCH JE VIDĚT?
AUDIT: JAKÝ JE SKUTEČNÝ STAV VAŠEHO E-MAILINGU

E-mail je stále nejmocnějším a nejefektivnějším kanálem marketingového mixu. Ovšem, dělá-li se správně. Jak zjistit, co je to opravdu správně? Vypracování auditu e-mail marketingu od odborníků a renomovaných agentur stojí řádově několik desítek tisíc korun. S námi nakouknete pod pokličku zdarma. V rámci vysílání vás provedeme jednotlivými oblastmi, které je v e-mailingu třeba sledovat. Po skončení vysílání budete mít rozhodně jasno.

TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:

Pavel POLA
Pavel POLA
Etnetera Activate

Pavel je šéfem e-mail marketingového odd. Etnetera Activate už 5. rokem, předtím působil 11 let v Etneteře na pozici technického ředitele. Jeho specializací je technické nastavení kampaní, e-mailing postavený na datech a především doručitelnost. Pokud byste s Pavlem pracovali, jistě byste ocenili jeho smysl pro detail. Neunikne mu špatně nastavená segmentace, oslovení ani chybějící čárka.

Jakub ČIŽMAŘ
Jakub ČIŽMAŘ

Jakub se věnuje online marketingu od roku 2008. Začínal jako specialista SEO a obsahové strategie, ale po velmi velmi krátké době zcela propadl vášni k e-mail marketingu. Dnes pomáhá malým, středním i velkým firmám. Jakuba můžete znát také jako zakladatele a organizátora Internet Marketing Srazů v Ostravě.

CHCI SE PŘIHLÁSIT

Jak to bude probíhat?

REGISTRACE ZDARMA

Pokud si uděláte čas v době vysílání, bude pro vás zcela zdarma. Přihlásit se můžete na jednotlivé večery nebo na celý summit.

PŘIPOJENÍ NA PŘEDNÁŠKU

Nejpozději půl hodiny před vysíláním vám zašleme odkaz na vysílání. V přihlašovacím formuláři si můžete nastavit také možnost zaslání připomínací SMS.

DOZVĚDĚT SE VÍCE

V hlavním vysílacím čase budete mít možnost pokládat otázky, na které budeme během vysílání a večer po vysílání odpovídat. Z každého tématu si tak můžete odnést ještě víc.

CHCI SE PŘIHLÁSIT
Know-how ze summitu chce čerpat již 0 firem a podnikatelů.

Děkujeme partnerům akce:

GENERÁLNÍ PARTNER

A děkujeme i těmto skvělým lidem, bez kterých by se letošní ročník nemohl uskutečnit!