


Lucie Koubek, Dušan Souček a Copykiller doporučují:
E-MAIL MARKETING
ONLINE SUMMIT 2018
I přes příchod GDPR patří e-mail marketing k nejúčinnějším kanálům marketingového mixu. Přijďte se o tom přesvědčit a načerpejte best practices a novinky roku 2018 pro své podnikání.
online 21. - 24. 5. 2018, od 19:30
Už před 10 lety se říkalo, že e-mail nefunguje a bude brzy mrtev. To samé občas slyším i dnes. Úsměvné je, že většina firem dělá e-mailing na stejné úrovni jako před 10 lety, pokud už tedy něco jako e-mail marketing dělá. Nechci, aby to byl i Váš případ.
Přijměte, prosím, mé pozvání na již 3. E-mail Marketing Online Summit 2018, kde můžete načerpat aktuální informace, trendy a především best practices založené na datech od předních expertů z České republiky.
Vysílání bude probíhat vždy od 21. - 24. 5. 2018 od 19:30. Pokud si na něj uděláte čas, bude pro vás zdarma. Pokud budete mít zájem o záznam, abyste se mohli k vysílání kdykoli později vrátit, můžete si zakoupit záznamy všech vysílání společně s praktickými checklisty a bonusy od řečníků. Nyní jsou tyto záznamy v předprodeji za sníženou cenu 1990 Kč bez DPH. Po skončení summitu bude cena záznamu z celého týdne 4990 Kč bez DPH. Záznam se dá v předprodeji pořídit zde >>
Pro letošní ročník jsme vybrali 4 témata, která považujeme v roce 2018 za klíčová.
Jsou to:
- Nařízení EU o ochraně osobních údajů GDPR
- Budoucnost e-mail marketingu? Personalizovaná automatizace.
- E-mail v zákaznické péči a zákaznická péče v e-mailu
- Audit e-mail marketingu online

Kateřina FIŠEROVÁ
Hlavní organizátorka EMOS 2018 a manažerka SmartEmailingu
Zdarma
8 řečníků
4 večery
Best practices
Prostor na otázky
Kdo letos vystoupí?
Program:
1. VEČER
PONDĚLÍ
21.5.
GDPR LAST MINUTE3 DNY DO STARTU
Od tolik obávaného a tolik aktuálně skloňovaného nástupu GDPR nás aktuálně dělí pár dní. (V době vysílání už jen 3 dny.) Máte hotovo, ale nejste si 100% jistí? Zaspali jste s přípravami? Čerstvě jste se smířili s tím, že je to skutečnost a opravdu musíte něco udělat? Začínáte panikařit a nevíte kam nebo z čeho skočit? Zůstaňte v klidu. Na paniku totiž už opravdu není čas. Co se dá za 3 dny stihnout?
Podíváme se na: základní povinnosti správců, práva subjektů údajů a rozebereme si, jak bude vypadat e-mail marketing po GDPR. Jak získat souhlas zpětně? Kdy ho nepotřebujete? Jak má vypadat double opt-in a proč ho používat?
TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:
Právo duševního vlastnictví a právo informačních technologií byla Josefova doména už při studiích, kdy započal navštěvovat odborné konference a účastnit se vědeckých soutěží. Po absolvování Právnické fakulty Masarykovy univerzity s diplomovou prací na téma „Licencování autorských práv a práv souvisejících online“ nastoupil do advokátní kanceláře ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s. r. o., kde si rozšířil specializaci na kybernetickou bezpečnost a právo na ochranu osobních údajů, kterou od letošního roku praktikuje v týmu kanceláře KROUPAHELÁN, kde doplňuje svoje zkušenosti z implementace GDPR v různých sektorech.
2. VEČER
ÚTERÝ
22.5.
BUDOUCNOST E-MAIL MARKETINGU? PERSONALIZOVANÁ AUTOMATIZACE.
Konec kobercovým náletům! (Posílání letákových nabídek všem.) Budoucnost marketingu je oslovení zákazníka ve správný čas, se správnou informací a správným prostředkem. Tím nejlepším prostředkem je stále e-mail, ale pozor - personalizovaný a automatizovaný. Jak může využít personalizace a automatizace malá a střední firma? Jak ji prakticky využívají firmy velké? Přijďte se inspirovat reálnými daty a výsledky.
TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:
Dušan Souček je online podnikatel a stratég. Navrhuje online marketing pro velké i malé projekty z oblasti e-learningu. Baví ho vymýšlet strategie a dívat se na podnikání a marketing očima zákazníka a podnikatele zároveň. Je autorem online kurzu Online Stratég o marketingových strategiích a spoluautorem online kurzu Viděl Přišel Nakoupil, který učí lidi správně komunikovat a prodávat na svoji cílovou skupinu. V současné době tvoří marketingové strategie pro projekt Copykiller a spravuje affiliate síť projektů Easy Lingo a Online Jazyky.
3. VEČER
STŘEDA
23.5.
E-MAIL JAKO NÁSTROJ SKVĚLÉ ZÁKAZNICKÉ PÉČE
E-mail je skvělým nástrojem a současně nejpoužívanějším kanálem zákaznické podpory. Kvalitní zákaznická péče je klíčem k opakovaným nákupům, spokojenosti, štěstí zákazníka i prodávajícího. Jak rozjet či vylepšit zákaznický servis v jednoduchých krocích nám ve vysílání prozradí ti nejpovolanější. Jaký je rozdíl mezi firmami, ke kterým se zákazníci rádi vracejí a těmi ostatními?
TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:
Mário je expertem na zakáznickou péči. Má vizi zlepšit zákaznickou péči alespoň u 1000 eshopů v ČR a na Slovensku. Do té doby nepřestane. Je tvůrcem a dále provozuje aplikace Affilbox a Supportbox, který dokáže zefektivnit zákaznickou péči. Je autorem knihy o affiliate marketingu. 30.5.2018 připravuje 3. ročník oblíbené akce věnované zákaznické péči SupportDay.
Martin je hlavním kormidelníkem lodi, nosič vody a UX maniak Raynetu - oblíbeného českého CRM s vyhlášenou zákaznickou podporou MAMAZU (Maruška-Magda-Zuzka). Raynet se stává synonymem a vzorem skvělé zákaznické péče poskytované s lehkostí. Martin vystupuje na konferencích a je showmanem, jehož přirozenost vás snadno dostane.
4. VEČER
ČTVRTEK
24.5.
VY DĚLÁTE E-MAILY? A MOHL BYCH JE VIDĚT?
AUDIT: JAKÝ JE SKUTEČNÝ STAV VAŠEHO E-MAILINGU
E-mail je stále nejmocnějším a nejefektivnějším kanálem marketingového mixu. Ovšem, dělá-li se správně. Jak zjistit, co je to opravdu správně? Vypracování auditu e-mail marketingu od odborníků a renomovaných agentur stojí řádově několik desítek tisíc korun. S námi nakouknete pod pokličku zdarma. V rámci vysílání vás provedeme jednotlivými oblastmi, které je v e-mailingu třeba sledovat. Po skončení vysílání budete mít rozhodně jasno.
TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:
Pavel je šéfem e-mail marketingového odd. Etnetera Activate už 5. rokem, předtím působil 11 let v Etneteře na pozici technického ředitele. Jeho specializací je technické nastavení kampaní, e-mailing postavený na datech a především doručitelnost. Pokud byste s Pavlem pracovali, jistě byste ocenili jeho smysl pro detail. Neunikne mu špatně nastavená segmentace, oslovení ani chybějící čárka.
Jakub se věnuje online marketingu od roku 2008. Začínal jako specialista SEO a obsahové strategie, ale po velmi velmi krátké době zcela propadl vášni k e-mail marketingu. Dnes pomáhá malým, středním i velkým firmám. Jakuba můžete znát také jako zakladatele a organizátora Internet Marketing Srazů v Ostravě.
Jak to bude probíhat?
REGISTRACE ZDARMA
Pokud si uděláte čas v době vysílání, bude pro vás zcela zdarma. Přihlásit se můžete na jednotlivé večery nebo na celý summit.
PŘIPOJENÍ NA PŘEDNÁŠKU
Nejpozději půl hodiny před vysíláním vám zašleme odkaz na vysílání. V přihlašovacím formuláři si můžete nastavit také možnost zaslání připomínací SMS.
DOZVĚDĚT SE VÍCE
V hlavním vysílacím čase budete mít možnost pokládat otázky, na které budeme během vysílání a večer po vysílání odpovídat. Z každého tématu si tak můžete odnést ještě víc.
Děkujeme partnerům akce:
A děkujeme i těmto skvělým lidem, bez kterých by se letošní ročník nemohl uskutečnit!