E-MAIL MARKETING
ONLINE SUMMIT 2018

I přes příchod GDPR patří e-mail marketing k nejúčinnějším kanálům marketingového mixu. Přijďte se o tom přesvědčit a načerpejte best practices a novinky roku 2018 pro své podnikání.

online 21. - 24. 5. 2018, od 19:30

CHCI SE PŘIHLÁSIT ZDARMA
Know-how ze summitu čerpá zdarma již 0 firem a podnikatelů.

ZDARMA

8 ŘEČNÍKŮ

4 VEČERY

BEST PRACTICES

VAŠE OTÁZKY

"Už před 10 lety se říkalo, že e-mail nefunguje a bude brzy mrtev. To samé občas slyším i dnes. Úsměvné je, že většina firem dělá e-mailing na stejné úrovni jako před 10 lety, pokud už tedy něco jako e-mail marketing dělá. Nechci, aby to byl i Váš případ. 

Přijměte, prosím, mé pozvání na již 3. E-mail Marketing Online Summit 2018, kde můžete načerpat aktuální informace, trendy a především best practices založené na datech od předních expertů z České republiky."

Kateřina Fišerová, manažerka SmartEmailingu

Vysílání bude probíhat vždy od 21. - 24. 5. 2018 od 19:30. Pokud si na něj uděláte čas, bude pro vás zdarma. Pokud budete mít zájem o záznam, abyste se mohli k vysílání kdykoli později vrátit, můžete si zakoupit záznamy všech vysílání společně s praktickými checklisty a bonusy od řečníků. Nyní jsou tyto záznamy v předprodeji za sníženou cenu 1990 Kč bez DPH. Po skončení summitu bude cena záznamu z celého týdne 4990 Kč bez DPH.

Udělejte si na nás čas

a vysílání budete mít na všechny dny úplně

ZDARMA

UDĚLÁM SI ČAS

Záznam v předprodeji

Podívejte se na videa, kdy se vám to hodí nejvíce

1990,- Kč

Záznam po akci

Cena záznamu po akci už nebude ve slevě

4990,- Kč

KDO LETOS VYSTOUPÍ?

PROGRAM

Pro letošní ročník jsme vybrali 4 témata, která považujeme v roce 2018 za klíčová. Jsou to:

PONDĚLÍ

Nařízení EU o ochraně osobních údajů GDPR

ÚTERÝ

Budoucnost e-mail marketingu? Personalizovaná automatizace.

STŘEDA

E-mail v zákaznické péči a zákaznická péče v e-mailu

ČTVRTEK

Audit e-mail marketingu online

1. VEČER PONDĚLÍ 21.5.


GDPR LAST MINUTE 3 DNY DO STARTU

Od tolik obávaného a tolik aktuálně skloňovaného nástupu GDPR nás aktuálně dělí pár dní. (V době vysílání už jen 3 dny.) Máte hotovo, ale nejste si 100% jistí? Zaspali jste s přípravami? Čerstvě jste se smířili s tím, že je to skutečnost a opravdu musíte něco udělat?  Začínáte panikařit a nevíte kam nebo z čeho skočit? Zůstaňte v klidu. Na paniku totiž už opravdu není čas. Co se dá za 3 dny stihnout?

Podíváme se na: základní povinnosti správců, práva subjektů údajů a rozebereme si, jak bude vypadat e-mail marketing po GDPR. Jak získat souhlas zpětně? Kdy ho nepotřebujete? Jak má vypadat double opt-in a proč ho používat? 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:

Josef BÁTRLA
Josef BÁTRLA
KROUPAHELAN

Právo duševního vlastnictví a právo informačních technologií byla Josefova doména už při studiích, kdy započal navštěvovat odborné konference a účastnit se vědeckých soutěží. Po absolvování Právnické fakulty Masarykovy univerzity s diplomovou prací na téma „Licencování autorských práv a práv souvisejících online“ nastoupil do advokátní kanceláře ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s. r. o., kde si rozšířil specializaci na kybernetickou bezpečnost a právo na ochranu osobních údajů, kterou od letošního roku praktikuje v týmu kanceláře KROUPAHELÁN, kde doplňuje svoje zkušenosti z implementace GDPR v různých sektorech. Web: www.kroupahelan.cz

Tomáš CHARVÁT
Tomáš CHARVÁT
VirusFree

Tomáš je jednatelem společnosti Excello a přední expert na český boj se spammery. Služba VirusFree, kterou mimo jiné provozuje, je druhým největším příjemcem e-mailů v ČR a 3. největším na Slovensku. Aktuálně pomáhá velkým firmám a bankám s implementací GDPR po IT stránce. Web: www.virusfree.cz

2. VEČER ÚTERÝ 22.5.


BUDOUCNOST E-MAIL MARKETINGU? PERSONALIZOVANÁ AUTOMATIZACE

Konec kobercovým náletům! (Posílání letákových nabídek všem.) Budoucnost marketingu je oslovení zákazníka ve správný čas, se správnou informací a správným prostředkem. Tím nejlepším prostředkem je stále e-mail, ale pozor - personalizovaný a automatizovaný. Jak může využít personalizace a automatizace malá a střední firma? Jak ji prakticky využívají firmy velké? Přijďte se inspirovat reálnými daty a výsledky.

CHCI SE PŘIHLÁSIT

TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:

Vladimír REJLEK
Vladimír REJLEK
Wunderman

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 13 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a v roce 2008 založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem digital marketingu v agentuře WUNDERMAN. Web: www.wunderman.cz

Dušan SOUČEK
Dušan SOUČEK
Online stratég

Dušan Souček je online podnikatel a stratég. Navrhuje online marketing pro velké i malé projekty z oblasti e-learningu. Baví ho vymýšlet strategie a dívat se na podnikání a marketing očima zákazníka a podnikatele zároveň. Je autorem online kurzu Online Stratég o marketingových strategiích a spoluautorem online kurzu Viděl Přišel Nakoupil, který učí lidi správně komunikovat a prodávat na svoji cílovou skupinu. V současné době tvoří marketingové strategie pro projekt Copykiller a spravuje affiliate síť projektů Easy Lingo a Online Jazyky. Web: www.onlinestrateg.cz

3. VEČER STŘEDA 23.5.


E-MAIL JAKO NÁSTROJ
SKVĚLÉ ZÁKAZNICKÉ PÉČE

E-mail je skvělým nástrojem a současně nejpoužívanějším kanálem zákaznické podpory. Kvalitní zákaznická péče je klíčem k opakovaným nákupům, spokojenosti, štěstí zákazníka i prodávajícího. Jak rozjet či vylepšit zákaznický servis v jednoduchých krocích nám ve vysílání prozradí ti nejpovolanější. Jaký je rozdíl mezi firmami, ke kterým se zákazníci rádi vracejí a těmi ostatními? 

CHCI SE PŘIHLÁSIT

TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:

Mário ROŽENSKÝ
Mário ROŽENSKÝ
Supportbox

Mário je expertem na zakáznickou péči. Má vizi zlepšit zákaznickou péči alespoň u 1000 eshopů v ČR a na Slovensku. Do té doby nepřestane. Je tvůrcem a dále provozuje aplikace Affilbox a Supportbox, který dokáže zefektivnit zákaznickou péči. Je autorem knihy o affiliate marketingu. 30.5.2018 připravuje 3. ročník oblíbené akce věnované zákaznické péči SupportDay. Web: www.supportbox.cz

Martin BAZALA
Martin BAZALA
Raynet

Martin je hlavním kormidelníkem lodi, nosič vody a UX maniak Raynetu - oblíbeného českého CRM s vyhlášenou zákaznickou podporou MAMAZU (Maruška-Magda-Zuzka). Raynet se stává synonymem a vzorem skvělé zákaznické péče poskytované s lehkostí. Martin vystupuje na konferencích a je showmanem, jehož přirozenost vás snadno dostane. Web: www.raynet.cz

4. VEČER ČTVRTEK 24.5.


VY DĚLÁTE E-MAILY? A MOHL BYCH JE VIDĚT?
AUDIT: JAKÝ JE SKUTEČNÝ STAV VAŠEHO E-MAILINGU

E-mail je stále nejmocnějším a nejefektivnějším kanálem marketingového mixu. Ovšem, dělá-li se správně. Jak zjistit, co je to opravdu správně? Vypracování auditu e-mail marketingu od odborníků a renomovaných agentur stojí řádově několik desítek tisíc korun. S námi nakouknete pod pokličku zdarma. V rámci vysílání vás provedeme jednotlivými oblastmi, které je v e-mailingu třeba sledovat. Po skončení vysílání budete mít rozhodně jasno.

CHCI SE PŘIHLÁSIT

TÍMTO TÉMATEM VÁS PROVEDOU:

Pavel POLA
Pavel POLA
Etnetera Activate

Pavel je šéfem e-mail marketingového odd. Etnetera Activate už 5. rokem, předtím působil 11 let v Etneteře na pozici technického ředitele. Jeho specializací je technické nastavení kampaní, e-mailing postavený na datech a především doručitelnost. Pokud byste s Pavlem pracovali, jistě byste ocenili jeho smysl pro detail. Neunikne mu špatně nastavená segmentace, oslovení ani chybějící čárka. Web: www.activate.cz

Jakub ČIŽMAŘ
Jakub ČIŽMAŘ

Jakub se věnuje online marketingu od roku 2008. Začínal jako specialista SEO a obsahové strategie, ale po velmi velmi krátké době zcela propadl vášni k e-mail marketingu. Dnes pomáhá malým, středním i velkým firmám. Jakuba můžete znát také jako zakladatele a organizátora Internet Marketing Srazů v Ostravě. Web: www.jakubcizmar.cz

JAK TO BUDE PROBÍHAT?

Registrace, vysílání a otázky

REGISTRACE ZDARMA

Pokud si uděláte čas v době vysílání, bude pro vás zcela zdarma. Přihlásit se můžete na jednotlivé večery nebo na celý summit.

PŘIPOJENÍ NA PŘEDNÁŠKU

Nejpozději půl hodiny před vysíláním vám zašleme odkaz na vysílání. V přihlašovacím formuláři si můžete nastavit také možnost zaslání připomínací SMS.

DOZVĚDĚT SE VÍCE

V hlavním vysílacím čase budete mít možnost pokládat otázky, na které budeme během vysílání a večer po vysílání odpovídat. Z každého tématu si tak můžete odnést ještě víc.

SLEDUJ NÁS ONLINE A MĚJ VŠE ZDARMA

CHCI AKCI ZDARMA

DĚKUJEME PARTNERŮM AKCE

A i těmto skvělým lidem, bez kterých by se letošní ročník nemohl uskutečnit!

GENERÁLNÍ PARTNER

Pořádáno za podpory: