V rámci E-mail Marketing Online Summitu 2018
vás srdečně zveme na 3. vysílací večer na téma:

E-MAIL JAKO NÁSTROJ SKVĚLÉ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

E-mail v zákaznické péči?
Zákaznická péče v e-mailu.

Středa 23. 5. 2018

od 19:30

CHCI SE PŘIHLÁSIT ZDARMA

E-mail je skvělým nástrojem a současně nejpoužívanějším kanálem zákaznické podpory. Kvalitní zákaznická péče je klíčem k opakovaným nákupům, spokojenosti, štěstí zákazníka i prodávajícího. Jak rozjet či vylepšit zákaznický servis v jednoduchých krocích nám ve vysílání prozradí ti nejpovolanější. Jaký je rozdíl mezi firmami, ke kterým se zákazníci rádi vracejí a těmi ostatními? 

Podíváme se na: 

  • stav zákaznické péče v ČR a na Slovensku
  • jak naladit správný tón komunikace
  • jak vytvořit pečující automat
  • 5 kroků jak upgreadovat zákaznickou podporu
  • praktické tipy na wow a překvapení zákazníků
CHCI SE PŘIHLÁSIT

Tímto tématem vás provedou:

Mário ROŽENSKÝ
Mário ROŽENSKÝ
Supportbox

Mário je expertem na zakáznickou péči. Má vizi zlepšit zákaznickou péči alespoň u 1000 eshopů v ČR a na Slovensku. Do té doby nepřestane. Je tvůrcem a dále provozuje aplikace Affilbox a Supportbox, který dokáže zefektivnit zákaznickou péči. Je autorem knihy o affiliate marketingu. 30.5.2018 připravuje 3. ročník oblíbené akce věnované zákaznické péči SupportDay. Web: www.supportbox.cz

Martin BAZALA
Martin BAZALA
Raynet

Martin je hlavním kormidelníkem lodi, nosič vody a UX maniak Raynetu - oblíbeného českého CRM s vyhlášenou zákaznickou podporou MAMAZU (Maruška-Magda-Zuzka). Raynet se stává synonymem a vzorem skvělé zákaznické péče poskytované s lehkostí. Martin vystupuje na konferencích a je showmanem, jehož přirozenost vás snadno dostane. Web: www.raynet.cz

CHCI SE PŘIHLÁSIT

Jak to bude probíhat?

REGISTRACE ZDARMA

Pokud si uděláte čas v době vysílání, bude pro vás zcela zdarma. Přihlásit se můžete na jednotlivé večery nebo na celý summit.

PŘIPOJENÍ NA PŘEDNÁŠKU

Nejpozději půl hodiny před vysíláním vám zašleme odkaz na vysílání. V přihlašovacím formuláři si můžete nastavit také možnost zaslání připomínací SMS.

DOZVĚDĚT SE VÍCE

V hlavním vysílacím čase budete mít možnost pokládat otázky, na které budeme během vysílání a večer po vysílání odpovídat. Z každého tématu si tak můžete odnést ještě víc.

CHCI SE PŘIHLÁSIT
Know-how ze summitu chce čerpat již 0 firem a podnikatelů.

TYTO PŘEDNÁŠKY JSOU SOUČÁSTÍ
E-MAIL MARKETING ONLINE SUMMITU 2018