STŘEDA 23.5.2018 OD 19:30

E-MAIL JAKO NÁSTROJ SKVĚLÉ ZÁKAZNICKÉ PÉČE

VYSÍLÁNÍ JIŽ PROBĚHLO,
MŮŽETE SI ALE POŘÍDIT JEHO ZÁZNAM ZA SNÍŽENOU CENU.

Záznam z této přednášky je součástí balíčku Email Marketing Online Summitu 2018, který lze zakoupit během konání summitu za sníženou cenu zde >>

Martin BAZALA
Martin BAZALA
Raynet

Martin je hlavním kormidelníkem lodi, nosič vody a UX maniak Raynetu - oblíbeného českého CRM s vyhlášenou zákaznickou podporou MAMAZU (Maruška-Magda-Zuzka). Raynet se stává synonymem a vzorem skvělé zákaznické péče poskytované s lehkostí. Martin vystupuje na konferencích a je showmanem, jehož přirozenost vás snadno dostane. Web: www.raynet.cz

Mário ROŽENSKÝ
Mário ROŽENSKÝ
Supportbox

Mário je expertem na zakáznickou péči. Má vizi zlepšit zákaznickou péči alespoň u 1000 eshopů v ČR a na Slovensku. Do té doby nepřestane. Je tvůrcem a dále provozuje aplikace Affilbox a Supportbox, který dokáže zefektivnit zákaznickou péči. Je autorem knihy o affiliate marketingu. 30.5.2018 připravuje 3. ročník oblíbené akce věnované zákaznické péči SupportDay. Web: www.supportbox.cz

Své otázky a komentáře pište zde:

Pokud máte otázku na konkrétního spíkra, napište nám ji, odpověď na ni najdete v průběhu vysílání nebo po něm, případně se jí přímo ve vysílání pověnujeme.