
VYSTOUPÍ TI NEJLEPŠÍ
29. 5. - 2. 6. 2017
(vždy 19:00 - 22:00 online)
Tomáš Charvát
Facebook reklamě se věnuje již jejího začátku od roku 2011 a jako jediný v ČR vlastní certifikace přímo od Facebooku Facebook Certified Buying Professional a Facebook Certified Planning Professional.
Na kampaních spolupracuje například s technologickým gigantem Tieto nebo výrobcem mobilních a počítačových her Craneballs. V rámci projektu Modrá krev školí zaměstnance agentur, freelancery i podnikatele v ČR a SK, jak vymáčknout z reklamy na Facebooku maximum.
Více na www.modrakrev.cz.
Martin Kalina
Facebook reklamě se věnuje již jejího začátku od roku 2011 a jako jediný v ČR vlastní certifikace přímo od Facebooku Facebook Certified Buying Professional a Facebook Certified Planning Professional.
Na kampaních spolupracuje například s technologickým gigantem Tieto nebo výrobcem mobilních a počítačových her Craneballs. V rámci projektu Modrá krev školí zaměstnance agentur, freelancery i podnikatele v ČR a SK, jak vymáčknout z reklamy na Facebooku maximum.
Více na www.modrakrev.cz.
David Kirš
Facebook reklamě se věnuje již jejího začátku od roku 2011 a jako jediný v ČR vlastní certifikace přímo od Facebooku Facebook Certified Buying Professional a Facebook Certified Planning Professional.
Na kampaních spolupracuje například s technologickým gigantem Tieto nebo výrobcem mobilních a počítačových her Craneballs. V rámci projektu Modrá krev školí zaměstnance agentur, freelancery i podnikatele v ČR a SK, jak vymáčknout z reklamy na Facebooku maximum.
Více na www.modrakrev.cz.
David Lörincz
Facebook reklamě se věnuje již jejího začátku od roku 2011 a jako jediný v ČR vlastní certifikace přímo od Facebooku Facebook Certified Buying Professional a Facebook Certified Planning Professional.
Na kampaních spolupracuje například s technologickým gigantem Tieto nebo výrobcem mobilních a počítačových her Craneballs. V rámci projektu Modrá krev školí zaměstnance agentur, freelancery i podnikatele v ČR a SK, jak vymáčknout z reklamy na Facebooku maximum.
Více na www.modrakrev.cz.
Tomáš Mužík
V roce 2009 začal Tomáš pomáhat prvním firmám s marketingem na Facebooku. Rukama mu prošly stovky stránek, které pomáhal budovat. Mezi nimi například český Slevomat nebo cestovní kancelář Exim Tours. V roce 2012 spoluzakládá digitální agenturu Studio x51, která se zaměřuje na socialní média. Pracuje pro nadnárodní společnosti, mezi nimi například Nikon, Czech Airlines, Coca Cola, Starbucks nebo Calvo a o zkušenosti z vedených kampaní se dělí prostřednictvím knih a seminářů se živnostníky, majiteli menších firem a neziskovými organizacemi. V roce 2015 spouští se svým týmem platformu SocialSprinters, která umožnila podnikatelům vytvářet facebookové aplikace a prostřednictvím nich budovat úspěšnější stránky. Vydává ebooky, bloguje a pravidelně pořádá vzdělávací kurzy a semináře, které absolvovalo na 10.000 podnikatelů z Čech a Slovenska.
Pavel Pola
Ve firmě Etnetera Activate vede už čtvrtým rokem tým zabývající se chytrým e-mail marketingem založeným na datech. Předtím působil 11 let na pozici technického ředitele ve firmě Etnetera. Má rozsáhlé zkušenosti s více než 10 e-mailovými nástroji, zabývá se do hloubky doručitelností e-mailů, přednáší o správných postupech chytrého e-mailingu na konferencích, spolupodílel se na přípravě semináře o e-mailingu na DigiSemestru a je na něm poznat na první pohled, že e-mailing je jeho vášeň.
Více na www.activate.cz.
Mário Roženský
Ve firmě Etnetera Activate vede už čtvrtým rokem tým zabývající se chytrým e-mail marketingem založeným na datech. Předtím působil 11 let na pozici technického ředitele ve firmě Etnetera. Má rozsáhlé zkušenosti s více než 10 e-mailovými nástroji, zabývá se do hloubky doručitelností e-mailů, přednáší o správných postupech chytrého e-mailingu na konferencích, spolupodílel se na přípravě semináře o e-mailingu na DigiSemestru a je na něm poznat na první pohled, že e-mailing je jeho vášeň.
Více na www.activate.cz.