RYCHLÝ TIP 1: Jak zvýšit konverzní poměr a získat více kontaktů do databáze

Asi už víte, že největší promarněná šance podnikatelů, kteří mají webové stránky je, že na nich nesbírají emaily návštěvníků a nemají zde webový formulář.

A tak jste jej možná už na své stránky umístili, ale kontaktů přibývá méně, než jste si představovali. PROČ?

Mít webový formulář je sice záslužné, ale pokud je utopený někde mezi bannery a vyžaduje po návštěvníkovi, aby se přihlásil k odběru novinek, můžete si být téměř jistí tím, že se mu lidé budou spíše vyhýbat.

V dnešní době vám totiž email nikdo jen tak nedá

Email je v dnešním světě velmi ceněná komodita, a pokud chcete, aby vám jej návštěvník webu dal, poskytněte mu za email něco HODNOTNÉHO.

Něco, co řeší jeho otázky, co návštěvníkovi pomůže a co se týká samozřejmě Vašeho oboru a důvodu, proč na web přišel. Může to být například eBook (kniha v elektronické podobě), report, návod, video - prostě něco extra, co nikde jinde nenajdou a co pro ně má hodnotu, za kterou jsou ochotni dát Vám svůj email. 

Jedna z mnoha výhod eBooku:

Váš eBook v rukách návštěvníka webu se stává Vaší vizitkou. Na web člověk přijde a během pár sekund zase odejde. Na reklamu na bilboardu se na pár vteřin zakouká… Ale pokud si začne číst eBook, tak Vám, Vaší značce, Vaší firmě, věnuje pozornost třeba půl hodiny, nebo i déle..!

eBook odejde automaticky, i když třeba spíte

Odeslat eBook klientovi, který zadal email do webového formuláře, je velice jednoduché. V tomto krátkém, stručném a výstižném video-návodu Vám moje kolegyně Petra Svobodová ukáže, jak na to.

Váš eBook, report, návod nebo video tak můžou začít pomáhat s budováním Vaší databáze už za pár minut.

 

Autorka článku: Stanislava Mrázková

je spokojená a šťastná žena, která si plní své sny a miluje svou práci. Projektová manažerka několika úspěšných online kampaní Firmy 2.0, manažerka prodeje Firmy 2.0, expertka na online marketing, podnikatelka z pláže, autorka online bestselleru Jak napsat eBook za 14 dní.