V rámci E-mail marketing online summitu vás srdečně zveme na témata kolem

AUTOMATIZACE - SEGMENTACE - PERSONALIZACE

KDY?

31. 5. 2017 od 19:00

CO SE DOZVÍTE?

CO DĚLAT (A NEDĚLAT), ABYSTE DOSAHOVALI NADPRŮMĚRNÝCH VÝSLEDKŮ V E-MAILINGU
CO DĚLAT (A NEDĚLAT), ABYSTE DOSAHOVALI NADPRŮMĚRNÝCH VÝSLEDKŮ V E-MAILINGU
Pavel Pola

Všichni ví, že e-mailing může být nejvýdělečnější on-line kanál, ale jak toho dosáhnout? Podíváme se na nejčastější chyby, které zákazníci dělají a provedeme vás celým procesem - kdy v každém kroku je možné zlepšení, které ve výsledku vede k nadprůměrným výsledkům vašich kampaní.


JAK VYUŽÍT DATA KE ZJEDNODUŠENÍ A ZVÝŠENÍ VÝKONU
JAK VYUŽÍT DATA KE ZJEDNODUŠENÍ A ZVÝŠENÍ VÝKONU
Jan Černý

Dozvíte se, co vše lze s daty dělat a jaký potenciál je v nich ukrytý. Jak postavit marketing na hlavu, a to tím že z negativně vnímané reklamy a spamu vytvoříte užitečnou službu pro uživatele. Výsledkem jsou lepší čísla pro Vás a kvalitnější služba pro koncové uživatele, kterými jsme my všichni. Dělat věci automatizovaně, chytře a datově již není výsadou obrovských firem jako Google, Amazon či Netflix, ale stejné technologie může použít každý za zlomek času stráveného jejich vývojem. To vše nejen v kontextu emailingu, ale i dalších komunikačních kanálů jako jsou web či sociální sítě.


AUTOMATIZACE E-MAILINGU PRO POKROČILÉ
AUTOMATIZACE E-MAILINGU PRO POKROČILÉ
Petr Cikán

PŘIHLÁŠENÍ NA SUMMIT

Email marketing online summit představuje online večerní přednášky. Spolu s touto se můžete zúčastnit i přednášek dalších špiček z oboru zdarma. Více se dozvíte v e-mailu.

Vyplněním formuláře souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

TYTO PŘEDNÁŠKY JSOU SOUČÁSTÍ E-MAIL MARKETING ONLINE SUMMITU 2017