David Lörincz

V rámci E-mail marketing online summitu vás srdečně zveme na online přednášku David Lörincze: 

BUDOVÁNÍ DATABÁZE POMOCÍ FACEBOOK REKLAMY

KDY?

29. 5. 2017

CO SE NAUČÍTE?

Naučíte se, jak:

  • vytvořit reklamu,
  • škálovat ji,
  • vyhodnocovat,
  • testovat kreativy,
  • testovat cílové skupiny.

Ukážeme si také 2 rozdílné strategie při budování databáze pomocí Facebook reklamy.

Zjistíte také, jak pracovat s rozpočtem a optimalizovat cenu za získání kontaktu. Facebook reklama je dnes nejlepším reklamním nástrojem a inzerentům poskytuje nejlepší a nepřesnější možnosti cílení na internetu ať již podnikáte na B2C nebo B2B trhu.

KDO JE DAVID LÖRINCZ?

 Facebook reklamě se věnuje již jejího začátku od roku 2011 a jako jediný v ČR vlastní certifikace přímo od Facebooku Facebook Certified Buying Professional a Facebook Certified Planning Professional.

Na kampaních spolupracuje například s technologickým gigantem Tieto nebo výrobcem mobilních a počítačových her Craneballs. V rámci projektu Modrá krev školí zaměstnance agentur, freelancery i podnikatele v ČR a SK, jak vymáčknout z reklamy na Facebooku maximum. Více na www.modrakrev.cz.

PŘIHLÁŠENÍ NA SUMMIT

Email marketing online summit představuje online večerní přednášky. Spolu s tou od Davida se můžete zúčastnit i přednášek dalších špiček z oboru zdarma. Více se dozvíte v e-mailu.

Vyplněním formuláře souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

TATO PŘEDNÁŠKA JE SOUČÁSTÍ E-MAIL MARKETING ONLINE SUMMITU 2017