Jan Tichý

V rámci E-mail marketing online summitu vás srdečně zveme na online přednášku Jana Tichého: 

VYHODNOCOVÁNÍ VÝKONU
E-MAILINGU S GOOGLE ANALYTICS

KDY?

1. 6. 2017

CO SE NAUČÍTE?

Pro řízení a vyhodnocování e-mailingu vám rozhodně nestačí jen jednoduché metriky ze samotných rozesílkových nástrojů. Pro seriózní práci potřebujete chytřejší analytický nástroj. Podíváme se na to, jak váš e-mailing propojit s Google Analytics, jak z nich vyčíst dopady kampaní a jak přemýšlet nad dalšími kroky. Upozorníme na časté chyby v nastavení i interpretaci. Nastíníme pokročilejší témata k přemýšlení, jako je překryv e-mailingu s dalšími marketingovými kanály, jeho role v akvizici či retenci zákazníků a dopad na změřená a vyhodnocovaná data.

KDO JE JAN TICHÝ?

Jan Tichý vede analytickou a konzultační společnost Medio Interactive a školicí agenturu Medio Akademie. Je oficiální Google Partners Certified Trainer a jeho firma je Google Analytics Certified Partner. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména Google Analytics, datovou analytikou, business intelligence, optimalizací obchodní výkonnosti webů, SEO, linkbuildingem a internetovým marketingem obecně.

PŘIHLÁŠENÍ NA SUMMIT

Email marketing online summit představuje online večerní přednášky. Spolu s touto se můžete zúčastnit i přednášek dalších špiček z oboru zdarma. Více se dozvíte v e-mailu.

Vyplněním formuláře souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

TATO PŘEDNÁŠKA JE SOUČÁSTÍ E-MAIL MARKETING ONLINE SUMMITU 2017