V rámci E-mail marketing online summitu vás srdečně zveme na čtvrteční online vysílání s hosty:

ZDOKONALENÍ VÝKONU E-MAILINGU,
DORUČITELNOST A SPAM

KDY?

1. 6. 2017 od 19:00

CO SE DOZVÍTE?

FUNNELOVÁ KOUZLA: Online stroje na peníze
FUNNELOVÁ KOUZLA: Online stroje na peníze
Pavel Říha

Jak vznikají online stroje na peníze a v čem se liší od klasických webů? Poznejte přelomovou strategii, jak budovat databázi raketovým tempem (bez affiliate partnerů). Odhalíte tajemství, proč vám email-marketing nefunguje zdaleka tak dobře, jak by mohl. Skutečná role email-marketingu v online prodeji (a proč je i v roce 2017 nenahraditelný).


NEBOJTE SE A/B TESTOVÁNÍ - DAJÍ SE TÍM ZJISTIT ZAJÍMAVÉ VĚCI
NEBOJTE SE A/B TESTOVÁNÍ - DAJÍ SE TÍM ZJISTIT ZAJÍMAVÉ VĚCI
Pavel Pola

Každý zákazník je jiný a ne vždy fungují “univerzální” pravdy na všechny. Jediný způsob, jak zjistit co doopravdy funguje pro váš e-mailing a vaše zákazníky je testovat, testovat a zase testovat. Podíváme se na to, co je dobré vyzkoušet, jak testy nastavit a jak vyhodnotit jejich výsledky. Ukážeme výsledky z praxe a pokusíme se vás inspirovat, abyste A/B testování zařadili do svého pravidelného e-mailového workflow.


VYHODNOCOVÁNÍ VÝKONU E-MAILINGU S GOOGLE ANALYTICS
VYHODNOCOVÁNÍ VÝKONU E-MAILINGU S GOOGLE ANALYTICS
Jan Tichý

Pro řízení a vyhodnocování e-mailingu vám rozhodně nestačí jen jednoduché metriky ze samotných rozesílkových nástrojů. Pro seriózní práci potřebujete chytřejší analytický nástroj. Podíváme se na to, jak váš e-mailing propojit s Google Analytics, jak z nich vyčíst dopady kampaní a jak přemýšlet nad dalšími kroky. Upozorníme na časté chyby v nastavení i interpretaci. Nastíníme pokročilejší témata k přemýšlení, jako je překryv e-mailingu s dalšími marketingovými kanály, jeho role v akvizici či retenci zákazníků a dopad na změřená a vyhodnocovaná data.


DORUČITELNOST A ZDRAVÝ SELSKÝ ROZUM
DORUČITELNOST A ZDRAVÝ SELSKÝ ROZUM
Lukáš Pour

Možná budete šokováni, co vše má vliv na doručitelnost vašich kampaní. Podíváme se, jak se doručitelnost sleduje a jak ji můžete ovlivnit sami: kvalitou databáze, obsahem kampaní, technickým nastavením a především zdravým selským rozumem.


TECHNICKÁ PITVA E-MAILU ANEB CO VŠECHNO SE DÁ ZJISTIT Z HLAVIČEK
TECHNICKÁ PITVA E-MAILU ANEB CO VŠECHNO SE DÁ ZJISTIT Z HLAVIČEK
Pavel Pola

Tahle přednáška bude hodně technická - podíváme se během ní na “anatomii” e-mailu, rozebereme si hlavičku a podíváme se na to, co všechno se z jednoho jediného e-mailu dá zjistit. Seznámíme se s pojmy SPF, DKIM, DMARC a ukážeme nástroje, které můžete použít pro kontrolu doručitelnosti, blacklistů a obecně nastavení vašich e-mailových systémů.


FBL OD SEZNAMU A NOVÉ FUNKCE
FBL OD SEZNAMU A NOVÉ FUNKCE
David Finger

Feedback loop od Seznam.cz je bezplatný nástroj pro zpětnou vazbu, prostřednictvím kterého dostává registrovaný rozesílatel zpětnou vazbu o tom, kdo označil jeho zprávy v Seznam.cz Emailu jako spam.

PŘIHLÁŠENÍ NA SUMMIT

Email marketing online summit představuje online večerní přednášky. Spolu s touto se můžete zúčastnit i přednášek dalších špiček z oboru zdarma. Více se dozvíte v e-mailu.

Vyplněním formuláře souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

TYTO PŘEDNÁŠKY JSOU SOUČÁSTÍ E-MAIL MARKETING ONLINE SUMMITU 2017