




EMAIL MARKETING
ONLINE SUMMIT 2017
NEJVĚTŠÍ AKCE ROKU ZAMĚŘENÁ VÝHRADNĚ NA AKTUÁLNÍ TRENDY E-MAIL MARKETINGU.

5 VEČERŮ
29.5.-2.6. vždy od 19:00
KTERÉ PŘEDNÁŠKY SI VYBERETE?
Přihlásit se můžete na jeden den nebo na všechny! To je jen na vás.
VYSÍLÁME ONLINE ŽIVĚ
Nikam nemusíte chodit.
PŘEDNÍ ČESKÉ ŠPIČKY
Během pěti večerů vystoupí přes 20 profíků na různé oblasti e-mail marketingu.
ZDARMA
Všechny živé přednášky a vysílání jsou zdarma.
AKTUÁLNÍ OTÁZKY
E-MAIL MARKETINGU
- GDPR 2018, Ochrana osobních údajů a problematika obchodních sdělení
- Efektivní způsoby budování databáze
- Péče o zákazníka jako klíč k opakovanému prodeji, automatizace
- Aktuální trendy e-mail marketingu, segmentace, personalizace, statistiky, A/B testování
- Inspirativní příběhy z praxe a případové studie
PROGRAM:
PONDĚLÍ 29. 5. 2017
- Hlavní téma: Budování databáze
Kateřina Fišerová

AKTUÁLNÍ TRENDY V E-MAIL MARKETINGU
Jaké jsou aktuální trendy a co si žádá doba? Automatizace, personalizace, responzivita a segmentace… samá cizí slova. A co jinak – individuální komunikace jeden na jednoho, správný obsah ve správný čas, příběhy vyprávěné pohybem s maximální jednoduchostí…
David Kirš

E-MAIL JAKO INTIMNÍ ROZHOVOR
Až příliš jsme si zvykli využívat email jen jako nástroj, jak rychle předat informace a více prodat, co právě letí. Ale co když má větší moc a umí daleko více? Co když lze emailem prodat nejen dnes, ale mnohem více i za měsíc, za rok, za dva. Co když je email nejen komunikačně informační a prodejní kanál, ale také kanál blízkosti a intimity, přes který můžete vést osobní rozhovory a získat ne jen zákazníky, ale i věrné fanoušky, kteří s vámi půjdou a budou vám naslouchat léta.
Josef Řezníček

JAK ROZŠÍŘIT DATABÁZI DÍKY OBSAHOVÝM MAGNETŮM
Jakými způsoby lze efektivně rozšiřovat databázi kontaktů pomocí obsahových magnetů a bonusového obsahu, včetně příkladů z praxe i konkrétních čísel.
Tomáš Mužík

JAK VYUŽÍT FACEBOOKOVÉ APLIKACE PRO BUDOVÁNÍ DATABÁZE
Ve své přednášce vám na realných příkladech ukážu tři účinné strategie, jak na Facebooku zaplatit za 1 kontakt a získat do databáze 10 dalších zdarma. Od teorie dosprintujeme k praktické části. Ukážu jak krok za krokem postupovat a implementovat je do svého podnikání. Pro inspiraci odhalím výsledky minimálně 4 případových studií. A na závěr budu mluvit o tom, jak se nám pomocí Facebooku podařilo za 3 roky vybudovat databázi 40.000 kontaktů. Pokud teď přemýšlíte jak ještě lépe propojit Facebook a Emailing, mou přednášku byste si určitě neměli nechat ujít.
David Lörincz

BUDOVÁNÍ DATABÁZE POMOCÍ FACEBOOK REKLAMY
Naučíte se, jak vytvořit reklamu, škálovat ji, vyhodnocovat, testovat kreativy, cílové skupiny. Ukážeme si také 2 rozdílné strategie při budování databáze pomocí Facebook reklamy. Zjistíte také, jak pracovat s rozpočtem a optimalizovat cenu za získání kontaktu. Facebook reklama je dnes nejlepším reklamním nástrojem a inzerentům poskytuje nejlepší a nepřesnější možnosti cílení na internetu ať již podnikáte na B2C nebo B2B trhu.
ÚTERÝ 30. 5. 2017
- Hlavní témata: Copywriting v e-mailu,
GDPR a ochrana osobních údajů
Josef Řezníček a Lucie Koubek

JAK PSÁT E-MAILY, NA KTERÉ SE VAŠI KLIENTI BUDOU TĚŠIT
Copywriting v e-mailu má oproti textům na webu svá specifika. Rozdíl v copywritingu na webu a v e-mail marketingu je takový, že na webu už klienta máte tam, kde ho chcete mít. Dobrý mailing ale musí vzbudit zájem a zvědavost tak, abychom čtenáře na ten web dostali. My se společně podíváme na to, jak pomocí skvělého předmětu dostat příjemce k obsahu e-mailu a pomocí obsahu e-mailu přímou cestou na váš web. Povíme si zkrátka, jak psát takové e-maily, na které se vaši klienti budou těšit a které budou s radostí číst.
David Kolář

WEBINÁŘ JAKO NÁSTROJ PRO BUDOVÁNÍ DATABÁZE
Markéta Kořínková

E-mail marketing a ochrana osobních údajů
GDPR jako nová právní úprava ochrany osobních údajů - jak se dotýká e-mail marketingu? Nové povinnosti při zpracování osobních údajů, právní rizika porušení práva na ochranu osobních údajů.
Tomáš Charvát

Implementace GDPR v e-mailingu prakticky
Jak se pracuje s osobními údaji dnes? A co se musí změnit? Podíváme se na šedé zóny email marketingu, které využívá většina českých firem. Ukážeme si na nich, co už v příštím roce procházet nebude. Jednoduše a prakticky.
STŘEDA 31. 5. 2017
- Hlavní témata: E-mailing a péče o zákazníka,
Automatizace + segmentace + personalizace
Pavel Pola

CO DĚLAT (A NEDĚLAT), ABYSTE DOSAHOVALI NADPRŮMĚRNÝCH VÝSLEDKŮ V E-MAILINGU
Všichni ví, že e-mailing může být nejvýdělečnější on-line kanál, ale jak toho dosáhnout? Podíváme se na nejčastější chyby, které zákazníci dělají a provedeme vás celým procesem - kdy v každém kroku je možné zlepšení, které ve výsledku vede k nadprůměrným výsledkům vašich kampaní.
Mário Roženský

PÉČE O ZÁKAZNÍKY PRVNÍM E-MAILEM NEKONČÍ
Jak komunikovat se zákazníkem a proč se nebát komunikace jeden na jednoho. Jak má vypadat správná odpověď zákazníkovi a co mu posílat po nákupu?
Martin Bazala

SYSTEMATICKOU PÉČÍ K OPAKOVANÝM PRODEJŮM
Jak komunikovat se zákazníkem a proč se nebát komunikace jeden na jednoho. Jak má vypadat správná odpověď zákazníkovi a co mu posílat po nákupu?
Michal Kolář

AFFILIATE DO KAŽDÉHO PODNIKÁNÍ
Opravdu je možné využít affiliate marketing v každém podnikání? Zajímá vás jak je jednoduché s affiliate začít, jaké jsou vůbec možnosti tohoto tipu marketingu a co vše k rozjetí vašeho provizního programu vlastně potřebujete? Podíváme se na to jak získat první partnery a na co rozhodně při startu provizního programu nezapomenout a především, jakou roli v tom celém může hrát e-mail marketing.
Jan Černý

JAK VYUŽÍT DATA KE ZJEDNODUŠENÍ A ZVÝŠENÍ VÝKONU
Dozvíte se, co vše lze s daty dělat a jaký potenciál je v nich ukrytý. Jak postavit marketing na hlavu, a to tím že z negativně vnímané reklamy a spamu vytvoříte užitečnou službu pro uživatele. Výsledkem jsou lepší čísla pro Vás a kvalitnější služba pro koncové uživatele, kterými jsme my všichni. Dělat věci automatizovaně, chytře a datově již není výsadou obrovských firem jako Google, Amazon či Netflix, ale stejné technologie může použít každý za zlomek času stráveného jejich vývojem. To vše nejen v kontextu emailingu, ale i dalších komunikačních kanálů jako jsou web či sociální sítě.
Petr Cikán

AUTOMATIZACE E-MAILINGU PRO POKROČILÉ
Hromadným nepersonalizovaným e-mailů dávno odzvonilo. Pojďme se společně podívat, jak reálně budovat e-mailing jako rostoucí kanál, a to nejen pro přímý prodej, ale zejména pro zvyšování zákaznické věrnosti. Ukážeme si na příkladech konkrétní kampaně, vysvětlíme si jejich význam a ukážeme si principy návrhu. Zodpovíme si také otázky týkající se vyhodnocení a testování těchto kampaní.
ČTVRTEK 1. 6. 2017
- Hlavní témata: Zdokonalování výkonu e-mailingu,
doručitelnost a spam
Pavel Říha

FUNNELOVÁ KOUZLA: Online stroje na peníze
Jak vznikají online stroje na peníze a v čem se liší od klasických webů? Poznejte přelomovou strategii, jak budovat databázi raketovým tempem (bez affiliate partnerů). Odhalíte tajemství, proč vám email-marketing nefunguje zdaleka tak dobře, jak by mohl.
Skutečná role email-marketingu v online prodeji (a proč je i v roce 2017 nenahraditelný).
Pavel Pola

NEBOJTE SE A/B TESTOVÁNÍ - DAJÍ SE TÍM ZJISTIT ZAJÍMAVÉ VĚCI
Každý zákazník je jiný a ne vždy fungují “univerzální” pravdy na všechny. Jediný způsob, jak zjistit co doopravdy funguje pro váš e-mailing a vaše zákazníky je testovat, testovat a zase testovat. Podíváme se na to, co je dobré vyzkoušet, jak testy nastavit a jak vyhodnotit jejich výsledky. Ukážeme výsledky z praxe a pokusíme se vás inspirovat, abyste A/B testování zařadili do svého pravidelného e-mailového workflow.
Jan Tichý

VYHODNOCOVÁNÍ VÝKONU E-MAILINGU S GOOGLE ANALYTICS
Pro řízení a vyhodnocování e-mailingu vám rozhodně nestačí jen jednoduché metriky ze samotných rozesílkových nástrojů. Pro seriózní práci potřebujete chytřejší analytický nástroj. Podíváme se na to, jak váš e-mailing propojit s Google Analytics, jak z nich vyčíst dopady kampaní a jak přemýšlet nad dalšími kroky. Upozorníme na časté chyby v nastavení i interpretaci. Nastíníme pokročilejší témata k přemýšlení, jako je překryv e-mailingu s dalšími marketingovými kanály, jeho role v akvizici či retenci zákazníků a dopad na změřená a vyhodnocovaná data.
Lukáš Pour

DORUČITELNOST A ZDRAVÝ SELSKÝ ROZUM
Možná budete šokováni, co vše má vliv na doručitelnost vašich kampaní. Podíváme se, jak se doručitelnost sleduje a jak ji můžete ovlivnit sami: kvalitou databáze, obsahem kampaní, technickým nastavením a především zdravým selským rozumem.
Pavel Pola

TECHNICKÁ PITVA E-MAILU ANEB CO VŠECHNO SE DÁ ZJISTIT Z HLAVIČEK
Tahle přednáška bude hodně technická - podíváme se během ní na “anatomii” e-mailu, rozebereme si hlavičku a podíváme se na to, co všechno se z jednoho jediného e-mailu dá zjistit. Seznámíme se s pojmy SPF, DKIM, DMARC a ukážeme nástroje, které můžete použít pro kontrolu doručitelnosti, blacklistů a obecně nastavení vašich e-mailových systémů.
David Finger

FBL OD SEZNAMU A NOVÉ FUNKCE
Feedback loop od Seznam.cz je bezplatný nástroj pro zpětnou vazbu, prostřednictvím kterého dostává registrovaný rozesílatel zpětnou vazbu o tom, kdo označil jeho zprávy v Seznam.cz Emailu jako spam.
PÁTEK 2. 6. 2017
- Hlavní téma: Inspirace, příběhy z praxe, případové studie
Marek a Tomáš Jehličkovi
Pozvánka pod pokličku Výzvy21dní.cz
Základním online tréninkem Výzvy21dní.cz prošlo více než 202 000 účastníků. Kvalitou zpracování a obsahem je Výzva21dní nejúspěšnějším českým programem na hubnutí a nejen to. Díky pravidelným videjím, které účastníky vedou den co den pomocí videí s cvičením, recepty i motivací jsou výsledky znatelené nejen na těle, ale i na duši. Základem úspěchu projektu je skvělý produkt a promyšlená marketingová strategie. Jakou úlohu v ní plní e-mail marketing?
Katka Fišerová a David Kirš
SmartEmailing - skutečný příběh, jak to celé začalo a jak pomáhá e-mailing nám
Martin Kalina
Co se skrývá za příběhem z 0 na 100?
Nejjednodušší prodejní web, s VÝNOSEM přes 100 000 Kč, hotový za JEDEN den. Aneb jak se z šílené myšlenky stal podnikatelský sen. Jakou roli hraje v Martinově podnikání e-mail marketing?
VYSTOUPÍ TI NEJLEPŠÍ

PAVEL POLA
Etnetera Activate

DAVID FINGER
Seznam.cz

PETR CIKÁN
Acomware

TOMÁŠ MUŽÍK
SocialSprinters

DAVID LÖRINCZ
Modrá krev

KATKA FIŠEROVÁ
SmartEmailing

JOSEF ŘEZNÍČEK
Včeliště

DAVID KIRŠ
EmailAcademy

PAVEL ŘÍHA
Placen za svou existenci

MARTIN BAZALA
Raynet

MÁRIO ROŽENSKÝ
Supportbox

MARKÉTA KOŘÍNKOVÁ
Bříza a Trubač

MARTIN KALINA
Z nuly na sto

JAN ČERNÝ
DataBreakers

MICHAL KOLÁŘ
ProAffil